Trwałość silnika 1.8 TSI 160 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • paweł2
    L&K
    • 2010
    • 1405

    #26
    No ale jak sie rozrzad zrobi to powinno byc juz bezawaryjnie,bo ogolnie motor ma solidna budowe.
    Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

    Komentarz

    • yauokim
      Classic
      • 2010
      • 26

      #27
      U mnie jest 20Kkm, oleju jak dotad nie zazyczyl sobie. Przeglady co dwa lata - chociaz ja bylem po 1,5 ze wzgledu na fakt, ze robie duzo krotkich tras. Nic tylko lac paliwo i jezdzic. Nastepnym razem wezme 2.0TSI 4x4 a automacie

      Komentarz

      • leff
        Elegance
        • 2004
        • 862

        #28
        Zamieszczone przez yauokim
        U mnie jest 20Kkm, oleju jak dotad nie zazyczyl sobie. Przeglady co dwa lata - chociaz ja bylem po 1,5 ze wzgledu na fakt, ze robie duzo krotkich tras. Nic tylko lac paliwo i jezdzic. Nastepnym razem wezme 2.0TSI 4x4 a automacie

        to chyba nie w octavii ...... DSG i 4x4 w octavii jest tylko w scoucie 2.0 TDI 140

        czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

        Komentarz

        • BADYL
          RS
          • 2011
          • 2396
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #29
          Zamieszczone przez leff
          to chyba nie w octavii ...... DSG i 4x4 w octavii jest tylko w scoucie 2.0 TDI 140
          też to m9ałem napisać.....ale była już gdzieś informacja, że podobno w czechach i na rynek rosyjski mają lub mieli wprowadzić Yeti właśnie TSI 4x4 DSG....tylko nie 2.0 ale 1.8 :wink:


          2.0TSI DSG 4x4 to yauokim, tylko audi 8)
          nasze auta: MÓJ SMOCZEK

          Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

          Komentarz

          • ary
            Rider
            • 2011
            • 634

            #30
            Zamieszczone przez BADYL
            2.0TSI DSG 4x4 to yauokim, tylko audi
            i w Passacie Alltrack u Niemca
            O2 Scout 1.8 TSI

            Komentarz

            • andip
              Classic
              • 2012
              • 14

              #31
              Czyli jest jakaś przyczyna, dla której w tzw. "japońcach" i innych dalekowschodnich markach nie montują w ogóle silników benzynowych z turbo. Robi to natomiast cała Europa pewnie ze względu na unijne przepisy ograniczania CO2. "Wschodni" widocznie obawiają się awaryjności turbo...
              Może ktoś ma 1.8 TSI z produkcji po połowie 2010 r., kiedy to mieli poprawić ten napinacz ?
              Sporo problemów miały podobno VW Golfy z 1.4 TSI 122 KM.

              Komentarz

              • leff
                Elegance
                • 2004
                • 862

                #32
                ja mam 1.8 TSI z 2011 .... moze i poprawili napinacz ale u mnie spieprzyli co innego .... mam nadzieje, ze po naprawie problem brania oleju bedzie marginalny

                czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                Komentarz

                • andip
                  Classic
                  • 2012
                  • 14

                  #33
                  Czyli też bierze olej ? To chyba jakaś ogólna przypadłość tych 1.8 TSI Czy tak ma być ? Ja w wolnossących się z tym nie spotkałem.

                  Komentarz

                  • leff
                    Elegance
                    • 2004
                    • 862

                    #34
                    bralo ... do 1l na 1000 km

                    czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                    Komentarz

                    • Mihau
                      RS
                      • 2009
                      • 7460
                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez andip
                      Może ktoś ma 1.8 TSI z produkcji po połowie 2010 r., kiedy to mieli poprawić ten napinacz ?
                      Nowy napinacz ma numer 06H 109 467 T i jest niby wg. ETKI montowany od 27.04.2010, stary napinacz miał numer 06H 109 467 N.

                      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                      Komentarz

                      • ary
                        Rider
                        • 2011
                        • 634

                        #36
                        Od 5.03.2012 montowany jest jeszcze nowszy :!: :!:
                        06K 109 467 K
                        Widać chyba za pierwszym razem nie do końca poprawili :|
                        Jak się dobrze przyjrzeć to już czwarta wersja tego napinacza
                        Najpierw N, potem T, później AB, no i teraz K
                        Załączone pliki
                        O2 Scout 1.8 TSI

                        Komentarz

                        • Mihau
                          RS
                          • 2009
                          • 7460
                          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                          #37
                          :shock: :shock:
                          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                          Komentarz

                          • ary
                            Rider
                            • 2011
                            • 634

                            #38
                            To jest śmieszne, że taki potentat jak Audi AG nie potrafi uporać się z tym problemem. Koszt napinacza w ASO ok. 160zł, przynajmniej w wersji T i AB, najnowsza nie wiem za ile
                            O2 Scout 1.8 TSI

                            Komentarz

                            • Mihau
                              RS
                              • 2009
                              • 7460
                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                              #39
                              Wymiana pewno jakieś 500zł.
                              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                              Komentarz

                              • ary
                                Rider
                                • 2011
                                • 634

                                #40
                                Nie zauważyłem tego wcześniej ale modyfikacji doczekał się również napinacz drugiego łańcucha ten oznaczony liczbą 4 na rysunku. U mnie mam nadzieję jest ten nowszy bo silnik mam złożony 26.05.2011
                                Załączone pliki
                                O2 Scout 1.8 TSI

                                Komentarz

                                • andrzej111
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1391

                                  #41
                                  Jak już 4 razy poprawiali to niema bata, ten musi być ok Poza tym wychodzi na to że posiadacze aut wyprodukowanych po maju 2010 też mogą wymienić napinacz.

                                  Nowe napinacze 4 i 5 kosztują po 175zł czyli 350zł + 500 robota...850zł w błoto
                                  Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                  Komentarz

                                  • marlej108
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 4976
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                    #42
                                    k..w.a mac, gdyby taki numer robilo swietej pamieci Daewoo, czy teraz Kia/Hyundai to bylby wrzask ze dziadostwo... a tak jak VAG (i to moj ulubiony koncern).... to wszystko ok., takie tam zmiany, modyfikacje - oczywiscie dla dobra klientow tak sie firma stara...

                                    Przeciez to troche dziwne zeby drugi (a moze w tym roku pierwszy?) producent aut coraz czesciej az tak dawal d...py. A to w tym silniku to sie psuje, a w tamtym tamto, a tu napinacz, a tam trzeba jakas gabeczke wtykac bo inaczej cyka, a to dpf sie zapycha, itd....

                                    i za to gruba kasa + absurdalny koszt benzyny....

                                    coraz mniej mi sie ta motoryzacja podoba... ops:

                                    ps. gdybym mial kupic samochod na 10 lat i mialaby to byc Octavia... to chyba sam bym kupil ten 1.8 TSI... bo osiagi zdaja sie wygladac bosko i przyjemnosc z jazdy pewnie tez... i pewnie z tego zalozenia wychodzi VAG - ze ludzie i tak kupia.... Na Zachodzie pojezdza z 5 lat i nastepny, a ten niech sie najlepiej rozleci....

                                    ps.2 ostatnio sluchalem w radio Korwina-Mikke - ktory czasem mowi rzeczy senswone, a czasem kompletnie bredzi, ale akurat powiedzial cos co mi utkwilo w glowie, a mianowicie cos takiego: Chinczycy zaczynaja robic coraz lepsze samochody, ale w Europie ich nie ma... dlaczego? bo nie spelniaja norm - czyli bo sa za tanie... :diabelski_usmiech i moze cos w tym jest....

                                    Pozdro i zeby Wam sie te 1.8 TSI sprawowaly dobrze!

                                    ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?
                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                    Spalanie - Motostat.pl

                                    Komentarz

                                    • piramida
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 12222
                                      • Superb III (3V3)

                                      #43
                                      marlej108, kazdy silnik doładowany ma gift od fabryki, jeżeli 1.8 tfsi ma 180 koni to często ersy mają 210-220koni :szeroki_usmiech
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz

                                      • Chris11
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 1587

                                        #44
                                        Zamieszczone przez marlej108
                                        ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?
                                        Bo idąc tym tropem 2.0 może mieć 220 koni.

                                        Komentarz

                                        • Tippo
                                          L&K
                                          • 2009
                                          • 1349
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                          #45
                                          Zamieszczone przez marlej108
                                          Na Zachodzie pojezdza z 5 lat i nastepny, a ten niech sie najlepiej rozleci....
                                          No ale jak widzisz tutaj nawet rok nie minie i juz qpa... Tez mialem pewne obawy przy zakupie tego auta, po tym co czytalem na forum, tym bardziej ze drugie nowe auto mam tdi cr 140km, tez 4x4...

                                          Komentarz

                                          • loyd
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 2342

                                            #46
                                            W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                                            Tyle w temacie.

                                            Komentarz

                                            • Mihau
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 7460
                                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                              #47
                                              Zamieszczone przez Chris11
                                              Zamieszczone przez marlej108
                                              ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?
                                              Bo idąc tym tropem 2.0 może mieć 220 koni.
                                              No bo tyle ma. Np. 2.0 TSI 265KM z Cupry R/Golfa R/S3 mają pod 300KM. Wszystkie TSI mają jakio-takie gifty w okolicach 10%.
                                              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                              Komentarz

                                              • Morten84
                                                Drive
                                                • 2010
                                                • 56

                                                #48
                                                Auto odebrane w maju 2009, na liczniku 96400km i do tej pory zadnych problemow. Popija 1L/12000. Co do 2.0TFSI gdzies widzialem wykres serii na 235KM...

                                                Komentarz

                                                • Mihau
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 7460
                                                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                  #49
                                                  Morten84, no i piękny przebieg. Twój samochód podlegał akcji serwisowej z napinaczem?
                                                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                                  Komentarz

                                                  • Morten84
                                                    Drive
                                                    • 2010
                                                    • 56

                                                    #50
                                                    szczerze? nie dociekałem...

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...